lørdag 11. april 2009

3 uker til hjemreise og snart ex.phil eksamen!

Nå er det skummelt nærme hjemreise! Og enda verre, exphil eksamen! Har nå hatt undervisning i exphil siden ferien, i rundt 2,5 uke og til onsdag er det prøveeksamen! Skjønner ingenting foreløpig og føler jeg ligger farlig ann til stryk.. men hvem vet hva sm skjer innen eksamen! Ellers så regner jeg med at MKK(musikk,kultur og kontekst) skal gå bra, og ex.fac har jeg en god følelse på! Stresser jo sjelden når det kommer til skole jeg, men vil jo selvfølgelig stå! Er tross alt 6500 kr på spill! Nok en litt rar følelse er at vi reiser hjem om 3 uker... vet liksom ikke om jeg gleder meg eller gruer meg, er nok litt av begge delene! Koser meg masse her, men skal bli godt å komme hjem til et litt mindre stressende land hvor trafikken er noe mer behagelig, komme hjem til Mina min, Tors, og selvfølgelig familien! Håper for gudenes skyld at både Michael og Felix husker meg! :) blir godt med vanlig mat og vanlige rutiner, men mindre godt å leve i fattigdom! Her lever jeg godt i varmen, slækk timeplan og kan ta ting litt mer på sparket, shopper alt for mye og lever i sus og dus for det meste! :) Kommer også til å savne Ananda, og alle de herlige menneskene jeg har blitt kjent med! Men vi skal nok holde kontakten hjemme i norge også så det går bra!

Blir deilig å komme seg bort fra den verste astmakilden, mugget på rommet! Blir deilig å se noe annet enn mugg når jeg dusjer, og ikke bekymre seg for kakerlakker og tusenbein og alt annet ymst, og kunne telle titalls med myggestikk etter en godnatts søvn! Men blir rart å måtte gjøre ting, vaske og rydde osv! blitt litt for vandt til det late liv med vaskemenn hver dag :) Men regner altså med en stor horde av kjentfolk, venner og familie som stiller opp på Gardermoen rundt halv elleve tiden den 5.mai!! :D Gleder meg også vilt til å få hjem Sara, men det må jeg vente nok en og en halv måned til, blir rart å komme hjem til en Mysen uten deg! :S

Må også bli sagt siden sist innlegg har jeg tatt tatovering, fått lagd meg et par fine kjoler, topper og dressjakke, handlet masse tull, bekymret meg over overvekt på veien hjem, planlagt resten av tiden selvom det aldri blir som tenkt, irritert med over baksmell, savnet hjemme, men ikke minst koooost meeeg maassse!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar