søndag 22. februar 2009

Helgtur til Lovina

Lørdag morgen ble det tur til Lovina, 4 timer kjøring nord i Bali! Planen var å stoppe halvveis på tree top park og ha det moro, men grunnet regn droppet vi dette og dro direkte til Lovina. Der la vi oss inn på et hotell som var på noenlunde like standar som hjemme(ananda), og jeg og Karin delte natten med en firfisle! Like etter vi sjekket inn dro jeg, karin, May Helen og rita ++ for å bade med delfiner og dette var en herlig opplevelse skal du tro! Eller, for meg iallfall! Karin og rita fikk det ikke fult så moro, men jeg ble såogsi voldtatt av to delfiner, så du kan si de likte meg! Etter delfinbading ble det middag og kos. klokken ti tok vi kvelden, ettersom vi klokken halv seks dagen etter skulle vi på delfinsafari. Safarien var veldig vellykket og vi så mange ville delfiner ganske nære så det var bra! Så ble det frokost, delfinshow og bading i bassenget på hotellet. Så tok vi turen hjem! Litt kjipt med regn innimellom, men ellers en utrolig morsom helg med nye opplevelser :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar