tirsdag 3. mars 2009

Uke 3

denne uken har ikke spesielt forgått, første innlevering i MKK overstått, og regner md den ble bestått! Utenom det hadde May Helen bursdag på fredag, da var vi på restauranten Rustica og spiste pizza og drakk vin og koste oss! Så ble det tur på byen! Utelivet her er veldig bra, med masse kjekke australske gutter! vi trives :D På Bounty var det også skumparty og der måtte vi/jeg jo hoppe oppi! Utrolig moro, og koste meg masse! Lørdag var vi slitne, så ble en VELDIG kort tur til stranden, så slappet vi av.. Skulle egentlig ut da også, men grunnet dagen før gikk det ikke:P Men dro til hard rock og spiste og tok tidlig kvelden! Søndag var det volleyballcup og jeg var på nestenvinnerlaget, vi kom i finalen og jeg bidro stort! Så fikk det nok en gang bevist mine utrolige kunnskaper innen nettopp denne sporten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar